ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΠΛΑ ΣΑΣ
ΣΕ ΚΑΘΕ ΒΗΜΑ
Στη Cepal Hellas, προτεραιότητα μας είναι η διευθέτηση των οφειλών σας με υπεύθυνο και δίκαιο τρόπο.
ΟΦΕΙΛEΤΕΣ
Ορισμός και Κατηγορίες Οφειλετών:
Νομικά Πλαίσια και Χαρακτηριστικά
Με προτεραιότητα στους οφειλέτες
Στη Cepal Hellas, προτεραιότητα μας είναι η διευθέτηση των οφειλών σας με υπεύθυνο και δίκαιο τρόπο. Φιλοδοξώντας να συμβάλλουμε στη διαμόρφωση ενός βιώσιμου μέλλοντος για εσάς, δημιουργούμε διαρκώς νέες λύσεις και προϊόντα ρύθμισης, προκειμένου να ανταποκριθούμε στις δικές σας ανάγκες.
Στόχος μας είναι να οικοδομούμε ένα κλίμα εμπιστοσύνης διαμορφώνοντας ειδικά προσαρμοσμένες πολιτικές διαχείρισης και εξυπηρέτησής σας, με κοινωνική ευαισθησία και τηρώντας απαρέγκλιτα κάθε σχετικό θεσμικό πλαίσιο.
Μπορείτε να ενημερωθείτε άμεσα για τις δυνατότητες που σας παρέχουμε ανάλογα με τα χαρακτηριστικά και τις ανάγκες σας.
ΛΗΞΙΠΡΟΘΕΣΜΕΣ ΟΦΕΙΛΕΣ
Με πρακτικές λύσεις στις ληξιπρόθεσμες απαιτήσεις
Σας υποστηρίζουμε σε κάθε βήμα σας διαθέτοντας μία μεγάλη ομάδα από εξειδικευμένα στελέχη που είναι δίπλα σας για να σας παρέχουν αποτελεσματικές λύσεις για τη διευθέτηση των οφειλών σας. Επικοινωνήστε μαζί μας και συζητήστε το πρόγραμμα ρύθμισης που υπάρχει διαθέσιμο, ανάλογα με τις δυνατότητες σας και την κατάσταση στην οποία βρίσκεται η οφειλή σας και αξιοποιήστε τη νέα σειρά προϊόντων ρύθμισης με χαρακτηριστικά όπως:
Σταθερού επιτοκίου ή ακόμη και άτοκα κατά περίπτωση
Διαφορετικά επίπεδα προκαταβολής ρύθμισης για επίτευξη καλύτερων ακόμη όρων ρύθμισης
Απομείωση οφειλής (με όρους ή χωρίς) ή και λύσεις με χαμηλότερες δόσεις στην αρχή
*
Τα ακόλουθα μπορούν να διαφοροποιούνται ανάλογα με τα χαρακτηριστικά της οφειλής και το χαρτοφυλάκιο και επομένως περιγράφονται ως ενδεικτικά των δυνατοτήτων ρύθμισής μας.
ΤΡOΠΟΙ ΡΥΘΜΙΣΗΣ
Ρυθμίσεις ληξιπρόθεσμων οφειλών
Εφόσον έχετε ληξιπρόθεσμες οφειλές, μπορείτε να έρθετε σε επικοινωνία μαζί μας ως εξής:
Στην πύλη εξυπηρέτησης με αριθμό 2130886600 και ακολουθήστε την επιλογή «Επιθυμώ να ρυθμίσω».
Ένα εξειδικευμένο στέλεχός μας θα σας καλέσει εντός μόλις λίγων ημερών, ώστε να συζητήσετε τη δυνατότητα ρύθμισης της οφειλής σας.
Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, προτείνουμε:
Να ενημερωθείτε και να πραγματοποιήσετε την εγγραφή σας στο e-Cepal ώστε να γνωρίζετε πλήρως το ύψος και το στάδιο των οφειλών σας.
Να αξιοποιείτε για την πλήρη ενημέρωσή σας την περιοδική ενημέρωση που σας αποστέλλουμε σχετικά με τις οφειλές σας.
Να επικαιροποιήσετε τα στοιχεία σας εύκολα – χωρίς προσκόμιση εγγράφων – γρήγορα και με ασφάλεια με την εγγραφή σας στο eCepal, ώστε να παραμείνετε ενημερωμένοι αναφορικά με τυχόν εξελίξεις και νέες δυνατότητες ρύθμισης των οφειλών σας.
ΕΥΑΛΩΤΟΙ ΟΦΕΙΛΕΤΕΣ
Με ευαισθησία στους ευάλωτους οφειλέτες
Στη Cepal, αναγνωρίζουμε τις επιπλέον δυσκολίες που ενδέχεται να αντιμετωπίζετε, γι΄ αυτό και δημιουργήσαμε ένα πλαίσιο εξυπηρέτησης ειδικά για εσάς.
Μπορείτε να ενημερωθείτε άμεσα για τα κριτήρια και τις προϋποθέσεις έκδοσης σχετικής Βεβαίωσης Ευάλωτου μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών. Επίσης, έχετε τη δυνατότητα να κάνετε αίτηση για την έκδοση της Βεβαίωσης Ευάλωτου Οφειλέτη αποκλειστικά μέσα από την ειδική, ηλεκτρονική πλατφόρμα του Δημοσίου στον ακόλουθο σύνδεσμο, εφόσον είστε φυσικό πρόσωπο και πληροίτε συγκεκριμένα κριτήρια εισοδήματος και περιουσίας.
Παράλληλα, μπορείτε να επωφεληθείτε από το πλαίσιο που εφαρμόζουμε ειδικά για εσάς που έχετε υποβάλει αίτηση ή έχετε εκδώσει την Βεβαίωση του Ευάλωτου. Στόχος μας, η ένταξη των οφειλών σας σε κάποιο πρόγραμμα ρύθμισης της Cepal:
- Επικοινωνία μέσω e-mail
Στείλτε μας e-mail με θέμα: «Διευθέτηση οφειλής Ευάλωτου Οφειλέτη» στο customerservices@cepal.gr, ενημερώνοντας σχετικά με την υποβολή του αιτήματός σας καθώς και για την έκδοση Βεβαίωσης Ευαλώτου.
- Ενημέρωση από το αρμόδιο τμήμα της Cepal
Σύντομα θα λάβετε από το αρμόδιο τμήμα της Cepal σχετική επιστολή με αναλυτική ενημέρωση για τις επιλογές και τα προγράμματα που σας προσφέρονται για τη ρύθμιση της οφειλής σας και την προστασία της κύριας κατοικίας σας.
ΕΥΑΛΩΤΟΙ ΟΦΕΙΛΕΤΕΣ
Προγράμματα ρύθμισης
Αναλυτικότερα, τα προγράμματα ρύθμισης που υπάρχουν διαθέσιμα και έχουν σχεδιαστεί για τις δικές σας, εξατομικευμένες, ανάγκες είναι:
Αίτημα υπαγωγής στον Εξωδικαστικό Μηχανισμό Ρύθμισης Οφειλών (Ν.4738/2020)
Εκμεταλλευτείτε τα βελτιωμένα προσφερόμενα ποσοστά διαγραφής αλλά και το σταθερό επιτόκιο 3 ετών και ρυθμίστε το σύνολο των οφειλών σας προς Χρηματοδοτικούς Φορείς καθώς και το Δημόσιο. Λόγω της βεβαίωσης Ευάλωτου, η πρόταση ρύθμισης θα γίνει αποδεκτή από όλους τους Χρηματοδοτικούς Φορείς, το Δημόσιο και τους Φορείς Κοινωνικής Ασφάλισης.
Επισκεφτείτε την πλατφόρμα και υποβάλετε άμεσα το αίτημα σας.
Ένταξη στο Ενδιάμεσο Πρόγραμμα Συνεισφοράς Δημοσίου (Ν. 4916/2022)
Μπορείτε να διατηρήσετε την κύρια κατοικίας σας έως τη μεταβίβασή της στον (υπό σύσταση) Φορέα Απόκτησης και Επαναμίσθωσης Ακινήτων, σύμφωνα με τα όσα ορίζονται στο σχετικό νομοθετικό πλαίσιο.
Ρύθμιση των οφειλών σας με τη Cepal Hellas
Για να διερευνήσετε τη δυνατότητα ρύθμισης των οφειλών σας στο πλαίσιο των ειδικών αναγκών σας ως Ευάλωτου, επικοινωνήστε μαζί μας στην τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης οφειλετών 213 088 6600 ή υποβάλλοντας αίτημα στην ηλεκτρονική διεύθυνση customerservices@cepal.gr (με θέμα: «Διευθέτηση οφειλής ευάλωτου οφειλέτη»).
Χρήσιμες συμβουλές
Χρονικά περιθώρια
Χρησιμοποιήστε το χρονικό διάστημα που σας δίνουμε σχετικά με την αναστολή τυχόν επικείμενου πλειστηριασμού για να ενταχθείτε και να αιτηθείτε τη ρύθμιση της οφειλής σας.
Προγράμματα ρύθμισης
Επιλέξτε το πρόγραμμα ρύθμισης στο οποίο θέλετε να ενταχθείτε τόσο για την τακτοποίηση των οφειλών σας όσο και για την προστασία της κύρια κατοικίας σας, προκειμένου να επωφεληθείτε από το πλαίσιο που έχουμε διαμορφώσει για εσάς.
Τηλεφωνική εξυπηρέτηση
Εφόσον το επιθυμείτε, λάβετε την υποστήριξη που χρειάζεστε κατά τη διαδικασία από την εξειδικευμένη ομάδα μας.
Καλέστε μας στο 213 088 6600 για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας.
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΟΦΕΙΛEΤΩΝ
Στο πλευρό των οφειλετών με εκκρεμότητες σε πολλαπλά χαρτοφυλάκια
Δημιουργήσαμε την υπηρεσία εσωτερικής διαμεσολάβησης για εσάς που έχετε οφειλές σε περισσότερα από ένα χαρτοφυλάκια, και επιθυμείτε μια συνολική ρύθμιση για όσες από αυτές που διαχειρίζεται η Cepal Hellas.
Με την πρωτοποριακή αυτή υπηρεσία, μπορείτε να υποβάλετε εύκολα και γρήγορα ένα ενιαίο αίτημα ρύθμισης, αποφεύγοντας τις πολλαπλές υποβολές στοιχείων και εγγράφων. Παράλληλα, απλοποιούμε την επικοινωνία περιορίζοντάς την σε έναν μόνο εκπρόσωπο μας, ο οποίος θα συζητήσει μαζί σας τη λύση που σας ταιριάζει.
Μπορείτε να υποβάλετε το αίτημα σας απευθείας στην κεντρική μας ομάδα εσωτερικής διαμεσολάβησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση CREDIT_MEDIATION_TEAM@cepal.gr, δηλώνοντας την επιθυμία σας να λάβετε συνολική πρόταση ρύθμισης και το ΑΦΜ σας.
Εναλλακτικά, συζητήστε το απευθείας με το εξειδικευμένο στέλεχος με το οποίο βρίσκεστε ήδη σε διαπραγμάτευση ρύθμισης.
Τα υπόλοιπα θα τα φροντίσουμε εμείς και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για τις επόμενες ενέργειες και τον προγραμματισμό ραντεβού.
ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΑ
Με προσήλωση στη διευκόλυνση των
εξουσιοδοτούμενων προσώπων
Παραμένουμε προσηλωμένοι στη διευκόλυνση όσων έχετε λάβει εξουσιοδότηση από τους οφειλέτες μας, γι΄αυτό και φροντίζουμε να βελτιώνουμε διαρκώς το επίπεδο εξυπηρέτησης και το πλαίσιο επικοινωνίας μαζί σας.
Εάν επιθυμείτε να επικοινωνήσουμε με τρίτο πρόσωπο, επιπλέον της άμεσης επαφής μας μαζί σας, μπορείτε να μας αποστείλετε τη σχετική εξουσιοδότηση ή πληρεξούσιο στο customerservices@cepal.gr.
Σε κάθε περίπτωση και με στόχο να είστε πάντα ενημερωμένοι για την εξέλιξη της οφειλής σας, θα λαμβάνετε την περιοδική ενημέρωση (statements) σε σχέση με τις οφειλές σας η οποία θα αποστέλλεται κανονικά.
Στην περίπτωση που υπάρχει εξουσιοδότηση σε ισχύ, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας, κάνοντας χρήση της νέας μας πύλης τηλεφωνικής εξυπηρέτησης. Καλέστε μας στο 213 088 6600, ακολουθήστε τις οδηγίες και θα σας φέρουμε σε επαφή με τους κατάλληλους αρμόδιους ώστε να:
- Ενημερωθείτε σχετικά με την οφειλή (ύψος, στάδιο καθυστέρησης κτλ.)
- Συζητήσετε τη δυνατότητα ρύθμισης της οφειλής
- Συζητήσετε θέματα σχετικά με την επιδίκαση της οφειλής (αποκλειστικά για Δικηγόρους)
Επισκεφτείτε τις συχνές ερωτήσεις για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους τρόπους ολοκλήρωσης της διαδικασίας εξουσιοδότησης και την πρόσβαση στο υπόδειγμα εξουσιοδότησής μας.
Συχνές Ερωτήσεις:
Απαντήσεις σε Κοινά Ερωτήματα
Εδώ μπορείτε να βρείτε πληροφορίες για τις υπηρεσίες μας, διαδικασίες πληρωμής, ρυθμίσεις οφειλών και άλλα θέματα που σας ενδιαφέρουν.
Πως μπορώ να επικαιροποιήσω τα στοιχεία επικοινωνίας μου στη Cepal?
Η επικαιροποίηση των στοιχείων επικοινωνίας σας είναι πολύ σημαντική καθώς με αυτόν τον τρόπο έχουμε την δυνατότητα να σας ενημερώνουμε έγκαιρα για εξελίξεις και νέα που αφορούν την οφειλή σας αλλά και να σας παρέχουμε το καλύτερο δυνατό επίπεδο εξυπηρέτησης.
Για την επικαιροποιήση των στοιχείων επικοινωνία σας, μπορείτε να αποστείλετε τα στοιχεία σας και τα σχετικά έγγραφα επιβεβαίωσης μέσα από την ηλεκτρονική πλατφόρμα εξυπηρέτησης (e-cepal) με την επιλογή του αιτήματος «Αλλαγή προσωπικών στοιχείων» ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο customerservices@cepal.gr.
Τι είναι η εξουσιοδότηση και τι απαιτείται για την υποβολή της στην Cepal;
Η εξουσιοδότηση είναι ένα έγγραφο που επιτρέπει σε ένα άτομο (εξουσιοδοτών) να δώσει άδεια σε κάποιον άλλο (εξουσιοδοτημένο) να ενεργήσει και να λάβει πληροφορίες για λογαριασμό του σε θέματα που αφορούν τις οφειλές του. Η εξουσιοδότηση θα πρέπει:
- Να αναφέρεται στην Cepal.
- Να περιλαμβάνει τα πλήρη στοιχεία του εξουσιοδοτούντα και του εξουσιοδοτημένου.
- Να περιλαμβάνει την ακριβή περιγραφή των ενεργειών / εξουσιών που παρέχονται.
- Να συνοδεύεται από την ταυτότητα του εξουσιοδοτούμενου ή την
δικηγορική ταυτότητα αν ο εξουσιοδοτούμενος είναι δικηγόρος.
Ποιες είναι οι υποχρεώσεις ασφάλισης του ακινήτου μου;
Σύμφωνα με τη σύμβασή σας και βάσει της σχετικής νομοθεσίας, έχετε την υποχρέωση να ασφαλίσετε με δικά σας έξοδα το προσημειωμένο ακίνητο τουλάχιστον κατά των κινδύνων πυρκαγιάς και σεισμού σε ασφαλιστική εταιρία πρώτης τάξης που δραστηριοποιείται νομίμως στην Ελλάδα και να το διατηρήσετε ασφαλισμένο για όλη τη διάρκεια του δανείου μέχρι την ολοσχερή του εξόφληση. Σε κάθε ανανέωση παρακαλείσθε όπως μας ενημερώνετε προωθώντας το συμβόλαιο σας με ηλεκτρονική αλληλογραφία στην ηλεκτρονική διεύθυνση insurancecontracts@cepal.gr.
Η Cepal ως διαχειρίστρια των απαιτήσεων, εφόσον προκύπτει υποχρέωση ασφάλισης και σε περίπτωση μη παραλαβής ενεργού ασφαλιστηρίου για ενυπόθηκα ακίνητα, θα τα συμπεριλάβει σε ομαδικό ασφαλιστήριο, επιρρίπτοντας τα σχετικά έξοδα ασφάλισης τους σε δανειακούς λογαριασμούς των συμβάσεων που εξασφαλίζουν.
Διερεύνηση υπαγωγής ακινήτου σε ομαδικό ασφαλιστήριο Cepal και αναγγελία ζημιάς:
Μπορείτε να στείλετε το αίτημά σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση customerservices@cepal.gr προκειμένου να σας παραπέμψουμε είτε στην αρμόδια ομάδα της εταιρείας μας για να ενημερωθείτε αναφορικά με την ασφάλιση του ακινήτου σας, είτε στην ασφαλιστική εταιρεία για την αναγγελία της ζημιάς και τις συνακόλουθες διαδικασίες.
Η Cepal ως διαχειρίστρια των απαιτήσεων, εφόσον προκύπτει υποχρέωση ασφάλισης και σε περίπτωση μη παραλαβής ενεργού ασφαλιστηρίου για ενυπόθηκα ακίνητα, θα τα συμπεριλάβει σε ομαδικό ασφαλιστήριο, επιρρίπτοντας τα σχετικά έξοδα ασφάλισης τους σε δανειακούς λογαριασμούς των συμβάσεων που εξασφαλίζουν.
Τι θα χρειαστώ για την επικαιροποίηση των στοιχείων επικοινωνίας μου στη Cepal?
Για την ενημέρωση του σταθερού/κινητού τηλεφώνου, παρακαλούμε όπως μας προσκομίσετε πρόσφατο λογαριασμό τηλεφωνίας στο όνομά σας ή άλλο έγγραφο που να επιβεβαιώνει το τηλέφωνό σας.
Για την ενημέρωση της διεύθυνσής σας, παρακαλούμε όπως μας προσκομίσετε έναν πρόσφατο λογαριασμό Οργανισμού Κοινής Ωφελείας ή μισθωτήριο συμβόλαιο κατοικίας, ή και παραστατικά έγγραφα που έχουν εκδοθεί/υποβληθεί από/σε Δημόσια Οικονομική Υπηρεσία ή και από τις ψηφιακές εφαρμογές της Γενικής Γραμματείας Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Για την ενημέρωση της ηλεκτρονικής σας διεύθυνσης, παρακαλούμε όπως μας προσκομίσετε υπεύθυνη δήλωση από το gov.gr που θα επιβεβαιώνει την διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που χρησιμοποιείτε.
Πως μπορώ να υποβάλλω την εξουσιοδότηση μου στην Cepal, υπάρχει κάποιο υπόδειγμα
Μπορείτε να μας προσκομίσετε τη σχετική εξουσιοδότηση ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα:
- Ενημερωθείτε για το κάτωθι υπόδειγμα και ακολουθήστε τις οδηγίες για να δημιουργήσετε την εξουσιοδότηση ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας του Gov.gr στην ενότητα «Έκδοση εξουσιοδότησης».
- Εναλλακτικά, χρησιμοποιήστε απευθείας το υπόδειγμα που ακολουθεί και επικυρώστε το σε κατάλληλη δημόσια αρχή ή ΚΕΠ.
- Σε κάθε περίπτωση, αποστείλετε την εξουσιοδότηση και τα έγγραφα ταυτοποίησης του εξουσιοδοτούμενου μέσω email στο
exousiodotiseis@cepal.gr ή μέσω του e-cepal.
Ακολουθεί το link για να κατεβάσετε υπόδειγμα εξουσιοδότησης
Πως μπορώ να αιτηθώ να λάβω την αποζημίωση της ασφάλειας μου σε περίπτωση που έχω το έχω ασφαλίσει εγώ?
Μπορείτε να καταχωρήσετε στο portal αίτημα απόδοσης αποζημίωσης από ασφαλισμένο ακίνητο εισάγοντας: α) το ασφαλιστήριο συμβόλαιο δυνάμει του οποίου εκδόθηκε η αποζημίωσης προς απόδοση, β) την έκθεση πραγματογνωμοσύνης, γ) την επιστολή της ασφαλιστικής εταιρείας με την πρόθεση καταβολής αποζημίωσης, καθώς και το ποσό αυτής.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ελάτε σε Επικοινωνία μαζί μας:
Διαθέσιμοι Τρόποι
Είμαστε πάντα εδώ για να σας παρέχουμε την υποστήριξη που χρειάζεστε και φροντίσουμε να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση.