ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Στη Cepal, αντιμετωπίζουμε την κάθε υπόθεση ξεχωριστά παρέχοντας σας την υποστήριξη που χρειάζεστε.
ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Είμαστε κοντά σας, υποστηρίζοντας σας καθημερινά.
Εξυπηρέτηση
Στη Cepal, είμαστε πάντα εδώ για να σας παρέχουμε την υποστήριξη που χρειάζεστε. Επιλέξτε τον τρόπο επικοινωνίας μαζί μας, και λάβετε πληροφορίες για τις οφειλές σας ή υποβάλετε το αίτημα σας μέσω:
Κλήσης στην Τηλεφωνική μας Εξυπηρέτηση
Εγγραφής ή επίσκεψης στις ψηφιακές μας υπηρεσίες, στην ψηφιακή πλατφόρμα e-cepal
Αποστολής ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
ΤΡOΠΟΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ
Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση
Επωφεληθείτε από τη νέα μας υπηρεσία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, καλώντας στο 2130886600. Ακολουθήστε τις οδηγίες και όποια από τις διαθέσιμες επιλογές σας εξυπηρετεί καλύτερα, και λάβετε άμεσα πληροφορίες για τις οφειλές σας.
Η πλοήγηση στην υπηρεσία τηλεφωνικής εξυπηρέτησής μας είναι εύκολη και απλή, με μόνη προϋπόθεση την καταχώρηση του ΑΦΜ σας.
Λάβετε βασικές πληροφορίες για τις οφειλές σας (ύψος οφειλής, επόμενη δόση, ημερομηνία τελευταίας πληρωμής κ.ά.) μέσω αυτοματοποιημένου μηνύματος. Εφόσον το επιθυμείτε, μπορείτε να ζητήσετε την αποστολή σχετικού SMS, για τη διευκόλυνση σας.
Ενημερωθείτε για οφειλές που αφορούν σε θέματα Ν.3869, εξωδικαστικού μηχανισμού, ευάλωτου οφειλέτη και κώδικα δεοντολογίας.
Ενημερώστε μας σχετικά με την επιθυμία σας για διερεύνηση της δυνατότητας ρύθμισης των οφειλών σας και ένας εξειδικευμένος εκπρόσωπός μας θα σας καλέσει σύντομα.
Καταχωρήστε εύκολα και γρήγορα βασικά αιτήματα αναφορικά με τις οφειλές σας, όπως παροχή δοσολογίου, βεβαίωσης οφειλής κ.α.
Εξυπηρετηθείτε αποκλειστικά από εξειδικευμένους εκπροσώπους μας για τη διαχείριση εξουσιοδοτημένων προσώπων όπως δικηγόροι, σύμβουλοι και τρίτα πρόσωπα.
ΤΡOΠΟΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ
e-Cepal (ψηφιακές υπηρεσίες)
Ανακαλύψτε τη νέα μας ψηφιακή πλατφόρμα e-cepal, και αποκτήστε απευθείας πρόσβαση στην παρακολούθηση και διαχείριση των οφειλών σας, εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια.
Η πλατφόρμα είναι προσβάσιμη 24 ώρες το 24ώρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, και σας δίνει τη δυνατότητα να ενημερωθείτε για τα υπόλοιπα, τις επερχόμενες δόσεις και τις πληρωμές σας, να παρακολουθήσετε την πορεία των αιτημάτων σας, καθώς και να έχετε προσωποποιημένη πληροφόρηση για τους λογαριασμούς σας.
Επισκεφθείτε τώρα το https://portal.cepal.gr/ και διαχειριστείτε τις οφειλές σας με ευκολία και αξιοπιστία.
ΤΡOΠΟΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ
Επικοινωνία μέσω e-mail
Υποβάλετε οποιοδήποτε αίτημα σας μέσω email στην ηλεκτρονική διεύθυνση customerservices@cepal.gr
ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Παράπονα και προτάσεις βελτίωσης
Στη Cepal, δεσμευόμαστε στην εφαρμογή ενιαίων κανόνων και διαδικασιών με αξιοκρατία και διαφάνεια. Λειτουργούμε με όρους ίσης αντιμετώπισης των οφειλετών μας χτίζοντας σχέσεις εμπιστοσύνης μαζί τους. Στόχος μας είναι να παρέχουμε άμεση και αποτελεσματική εξυπηρέτηση, δίνοντας λύσεις σε πιθανά ζητήματα που προκύπτουν από τις υπηρεσίες μας.
Κάνοντας τη συγκεκριμένη δέσμευση πράξη, έχουμε δημιουργήσει μια ανεξάρτητη Μονάδα Διαχείρισης Παραπόνων, η οποία, με ακεραιότητα και επαγγελματισμό, διασφαλίζει ότι η αξιολόγηση κάθε ζητήματος που σας αφορά πραγματοποιείται με αμερόληπτο και αντικειμενικό τρόπο, μειώνοντας τον κίνδυνο σύγκρουσης συμφερόντων.
Επιδιώκουμε να βελτιώνουμε συνεχώς τις υπηρεσίες μας και να διασφαλίζουμε την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή σας. Εάν για οποιοδήποτε λόγο δεν μείνατε ικανοποιημένοι από τις υπηρεσίες μας, έχετε τη δυνατότητα να υποβάλετε το παράπονό σας με εναλλακτικούς τρόπους:
Λεωφόρος Συγγρού 348, Καλλιθέα, 17646
στο τηλέφωνο:
(+30) 2130 886600
από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00-18:00
ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Μετά την υποβολή παραπόνου
Αφού λάβουμε το παράπονό σας, θα επιβεβαιώσουμε την παραλαβή του, ενώ εφόσον χρειαστούμε διευκρινίσεις ή πρόσθετα στοιχεία, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατό. Εάν το επιθυμείτε, μπορούμε να σας ενημερώνουμε για την πορεία εξέτασής του.
Με την ολοκλήρωση της διαχείρισης του παραπόνου σας, θα λάβετε γραπτή απάντηση, σε απλή και κατανοητή γλώσσα εντός του χρονικού διαστήματος που προβλέπεται. Εάν δεν ανταποκριθούμε εγκαίρως στο αίτημά σας, θα σας ενημερώσουμε για την καθυστέρηση, καθώς και τις αιτίες που την προκάλεσαν.
Στην περίπτωση που επιθυμείτε να απευθυνθείτε σε κάποιον ανεξάρτητο φορέα ή αρχή για την υποβολή του παραπόνου σας ή δεν σας ικανοποιεί η απάντηση που λάβατε από εμάς, μπορείτε να υποβάλετε το παράπονο σας στους ακόλουθους φορείς:
Διεύθυνση: Μασσαλίας 1, 10680, Αθήνα,
Τηλ: 10440 ή 2103376700
Fax: 2103238821
E-mail: info@hobis.gr
Διεύθυνση: Λεωφ. Αλεξάνδρας 144, 11471, Αθήνα,
Τηλ.: 210 6460862, 210 6460814, 210 6460612,
210 6460734, 210 6460458,
Fax: 210 6460414
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε την επίσημη ιστοσελίδα του Συνηγόρου του Καταναλωτή www.synigoroskatanaloti.gr.
Συχνές Ερωτήσεις:
Απαντήσεις σε Κοινά Ερωτήματα
Εδώ μπορείτε να βρείτε πληροφορίες για τις υπηρεσίες μας, διαδικασίες πληρωμής, ρυθμίσεις οφειλών και άλλα θέματα που σας ενδιαφέρουν.
Πως μπορώ να επικαιροποιήσω τα στοιχεία επικοινωνίας μου στη Cepal?
Η επικαιροποίηση των στοιχείων επικοινωνίας σας είναι πολύ σημαντική καθώς με αυτόν τον τρόπο έχουμε την δυνατότητα να σας ενημερώνουμε έγκαιρα για εξελίξεις και νέα που αφορούν την οφειλή σας αλλά και να σας παρέχουμε το καλύτερο δυνατό επίπεδο εξυπηρέτησης.
Για την επικαιροποιήση των στοιχείων επικοινωνία σας, μπορείτε να αποστείλετε τα στοιχεία σας και τα σχετικά έγγραφα επιβεβαίωσης μέσα από την ηλεκτρονική πλατφόρμα εξυπηρέτησης (e-cepal) με την επιλογή του αιτήματος «Αλλαγή προσωπικών στοιχείων» ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο customerservices@cepal.gr.
Τι είναι η εξουσιοδότηση και τι απαιτείται για την υποβολή της στην Cepal;
Η εξουσιοδότηση είναι ένα έγγραφο που επιτρέπει σε ένα άτομο (εξουσιοδοτών) να δώσει άδεια σε κάποιον άλλο (εξουσιοδοτημένο) να ενεργήσει και να λάβει πληροφορίες για λογαριασμό του σε θέματα που αφορούν τις οφειλές του. Η εξουσιοδότηση θα πρέπει:
- Να αναφέρεται στην Cepal.
- Να περιλαμβάνει τα πλήρη στοιχεία του εξουσιοδοτούντα και του εξουσιοδοτημένου.
- Να περιλαμβάνει την ακριβή περιγραφή των ενεργειών / εξουσιών που παρέχονται.
- Να συνοδεύεται από την ταυτότητα του εξουσιοδοτούμενου ή την
δικηγορική ταυτότητα αν ο εξουσιοδοτούμενος είναι δικηγόρος.
Ποιες είναι οι υποχρεώσεις ασφάλισης του ακινήτου μου;
Σύμφωνα με τη σύμβασή σας και βάσει της σχετικής νομοθεσίας, έχετε την υποχρέωση να ασφαλίσετε με δικά σας έξοδα το προσημειωμένο ακίνητο τουλάχιστον κατά των κινδύνων πυρκαγιάς και σεισμού σε ασφαλιστική εταιρία πρώτης τάξης που δραστηριοποιείται νομίμως στην Ελλάδα και να το διατηρήσετε ασφαλισμένο για όλη τη διάρκεια του δανείου μέχρι την ολοσχερή του εξόφληση. Σε κάθε ανανέωση παρακαλείσθε όπως μας ενημερώνετε προωθώντας το συμβόλαιο σας με ηλεκτρονική αλληλογραφία στην ηλεκτρονική διεύθυνση insurancecontracts@cepal.gr.
Η Cepal ως διαχειρίστρια των απαιτήσεων, εφόσον προκύπτει υποχρέωση ασφάλισης και σε περίπτωση μη παραλαβής ενεργού ασφαλιστηρίου για ενυπόθηκα ακίνητα, θα τα συμπεριλάβει σε ομαδικό ασφαλιστήριο, επιρρίπτοντας τα σχετικά έξοδα ασφάλισης τους σε δανειακούς λογαριασμούς των συμβάσεων που εξασφαλίζουν.
Διερεύνηση υπαγωγής ακινήτου σε ομαδικό ασφαλιστήριο Cepal και αναγγελία ζημιάς:
Μπορείτε να στείλετε το αίτημά σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση customerservices@cepal.gr προκειμένου να σας παραπέμψουμε είτε στην αρμόδια ομάδα της εταιρείας μας για να ενημερωθείτε αναφορικά με την ασφάλιση του ακινήτου σας, είτε στην ασφαλιστική εταιρεία για την αναγγελία της ζημιάς και τις συνακόλουθες διαδικασίες.
Η Cepal ως διαχειρίστρια των απαιτήσεων, εφόσον προκύπτει υποχρέωση ασφάλισης και σε περίπτωση μη παραλαβής ενεργού ασφαλιστηρίου για ενυπόθηκα ακίνητα, θα τα συμπεριλάβει σε ομαδικό ασφαλιστήριο, επιρρίπτοντας τα σχετικά έξοδα ασφάλισης τους σε δανειακούς λογαριασμούς των συμβάσεων που εξασφαλίζουν.
Τι θα χρειαστώ για την επικαιροποίηση των στοιχείων επικοινωνίας μου στη Cepal?
Για την ενημέρωση του σταθερού/κινητού τηλεφώνου, παρακαλούμε όπως μας προσκομίσετε πρόσφατο λογαριασμό τηλεφωνίας στο όνομά σας ή άλλο έγγραφο που να επιβεβαιώνει το τηλέφωνό σας.
Για την ενημέρωση της διεύθυνσής σας, παρακαλούμε όπως μας προσκομίσετε έναν πρόσφατο λογαριασμό Οργανισμού Κοινής Ωφελείας ή μισθωτήριο συμβόλαιο κατοικίας, ή και παραστατικά έγγραφα που έχουν εκδοθεί/υποβληθεί από/σε Δημόσια Οικονομική Υπηρεσία ή και από τις ψηφιακές εφαρμογές της Γενικής Γραμματείας Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Για την ενημέρωση της ηλεκτρονικής σας διεύθυνσης, παρακαλούμε όπως μας προσκομίσετε υπεύθυνη δήλωση από το gov.gr που θα επιβεβαιώνει την διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που χρησιμοποιείτε.
Πως μπορώ να υποβάλλω την εξουσιοδότηση μου στην Cepal, υπάρχει κάποιο υπόδειγμα
Μπορείτε να μας προσκομίσετε τη σχετική εξουσιοδότηση ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα:
- Ενημερωθείτε για το κάτωθι υπόδειγμα και ακολουθήστε τις οδηγίες για να δημιουργήσετε την εξουσιοδότηση ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας του Gov.gr στην ενότητα «Έκδοση εξουσιοδότησης».
- Εναλλακτικά, χρησιμοποιήστε απευθείας το υπόδειγμα που ακολουθεί και επικυρώστε το σε κατάλληλη δημόσια αρχή ή ΚΕΠ.
- Σε κάθε περίπτωση, αποστείλετε την εξουσιοδότηση και τα έγγραφα ταυτοποίησης του εξουσιοδοτούμενου μέσω email στο
exousiodotiseis@cepal.gr ή μέσω του e-cepal.
Ακολουθεί το link για να κατεβάσετε υπόδειγμα εξουσιοδότησης
Πως μπορώ να αιτηθώ να λάβω την αποζημίωση της ασφάλειας μου σε περίπτωση που έχω το έχω ασφαλίσει εγώ?
Μπορείτε να καταχωρήσετε στο portal αίτημα απόδοσης αποζημίωσης από ασφαλισμένο ακίνητο εισάγοντας: α) το ασφαλιστήριο συμβόλαιο δυνάμει του οποίου εκδόθηκε η αποζημίωσης προς απόδοση, β) την έκθεση πραγματογνωμοσύνης, γ) την επιστολή της ασφαλιστικής εταιρείας με την πρόθεση καταβολής αποζημίωσης, καθώς και το ποσό αυτής.